2014. május 14.

15.Fejezet~ Unalmas

Éreztem, ahogy Justin elmosolyodik és beleharap a nyakamba, egy kisebb nyögés hagyta el a számat. Justin barna szemeivel néztem szembe, tekintetét erősen belefúrta a szemeimbe. Mogyoró barna íriszei csillognak, száján egy halvány mosoly jelent meg, majd egyre erősödött, végül pedig kajánul mosolygott rám. Akaratlanul is mosoly húzódott számra.
- Mi van Windsor, te sem tudsz ellenállni nekem?- Jelent meg egy győzelemittas mosoly arcán
Mi van? Jézusom mit művelek itt Justin Biebeberrel? Én teljesen megőrültem! Ahogy ez a perszóna a közelembe kerül megbolondulok... Gyűlölöm ezt a gyereket!
- Dehogyis nem!- Löktem el magam tőle
Az ajtó felé vettem az irányt.

Itt kint még mindig szakad az eső. Felnéztem az égre és kezeimet oldalra kitartva élveztem, ahogy az esőcseppek végig járják minden porcikámat. Szememet összeszorítottam, kezeim ökölbe feszültek és minden egyes fájdalmam hirtelen egy üvöltés közepette jött ki. Forogni kezdtem az esőben. Hirtelen két kezet éreztem vállamon.
- Te meg mi a faszt csinálsz itt?- Meredt rám Alfredo
Végig mértem magam, mire meggyőződtem arról, hogy csurom víz vagyok. Fredo mögött, pedig egy
kisebb sereg várja válaszom, köztük Ryannel. Ezeknek nem azon a nyomorult osztálykiránduláson kéne lenniük?
- Ezt én is kérdezhetném tőled!- Tettem karba kezeim
- Minket Bieber hívott. Kétlem, hogy téged is!- Húzódott egy szánakozó mosoly arcára
- Én vele jöttem!- Súgtam erotikusan Fredo fülébe
Ahogy megtettem kapcsolt az agyam. Mióta csinálok én ilyeneket? Te jó istenem, esküszöm megbolondultam! Egyből Ryanre kaptam fejem aki semleges arccal nézte végig a történteket.
- Menjünk!- Indult el mellettem Fredo

Egyesével haladtak utána be az ajtón, Ry a sor legvégéről szúrós szemekkel nézett rám. Mikor mellém ért hirtelen elkapta a csuklóm, majd magához rántott.
- Rosszabb vagy, mint csecsemő!- Motyogta- Gyere már be, megfázol!- Húzott maga után
- Nem!- Ordítottam fel, és kezem kirántottam a szorításból
- Remélem nincs tériszonyod!- Mosolyodott el, de a másik pillanatban már a vállán cipelt, mint egy krumplis zsákot
- Most azonnal tegyél le!- Ütögettem hátát
Kérésemre egyből reagált és letett.
- Nem pont ide gondoltam.- Grimaszoltam- Haza akarok menni!- Fordultam Justin felé
- Mégis miért?- Sóhajtott fel
- Vizes a hajam, vizes a ruhám, fázom és éhes is vagyok, és nincs kedvem veletek egy levegőt szívni.- Rántottam meg a vállam
- Hajszárítóm van, ruha nem kell rád, majd úgyis felmelegszel, kaját találsz a hűtőben és ez van, ne hisztizz már!- Emelte fel végül a hangját
Csak egy szemforgatással reagáltam a kis monológját, majd felfelé vettem az irányt.

Tudom, hogy Biebernek piszkos ügyei vannak a többi pedig a csicskása. Egy részben megnyugtató, mert biztonságban érzem magam, másrészről viszont rohadtul rémisztő, hogy ennyi alvilági emberrel vagyok összezárva. Már szinte minden szobában jártam, mikor megtaláltam végre Justinét.
Ruháimat a sarokba dobva szálltam be a zuhanyzóba. A meleg víz teljesen felmelegít, ahogy folyik végig a testemen teljesen lemossa minden problémám, amiből most szerencsére nincs sok. Hajamból a vizet kicsavarva léptem ki a zuhanyfülkéből. A szekrényekben kutatva találtam egy jó adag fürdőköntöst, mindegyik külön névvel ellátva, változatos világos színekben. Természetesen Justiné a legfelül, hófehérben, alatta egy világoslila "Pattie" névvel ellátva, majd egy apró, világoskék "Jaxon" felirattal, legalul pedig egy szintén apró, világos rózsaszín "Jazzy" varrással. Nem akarom tudni, hogy melyik kié, a végén még elhányom magam... Justin köntösét magamra kapva megszárítottam a hajam.

- Jól áll.- Jött egy hang a hátam mögül, mire összerezzentem
Hajszárítót letettem és próbáltam semleges arccal az illető felé fordulni.
- Bieber...- Sóhajtottam fel
- Windsor?- Húzta fel bal szemöldökét
- Unalmas vagy.- Fogtam meg a fejem
- Tényleg? Úgy gondolod?- Tárta szét karjait- Pár órája még nem így vélekedtél rólam.- Mosolyodott el- Ha olyan unalmas vagyok, miért vagy most nálam? Miért beszélgetsz most is velem? Miért tehetek azt veled amit csak akarok?- Jött közelebb
- Idióta.- Motyogtam ajkaiba
Veszélyesen közel kerültünk egymáshoz. Túl közel. S megcsókoltam. Megcsókoltam Justin Biebert! Forró csókja gyengéd és puha volt, mégis vággyal teli. Egy könnyed mozdulattal a combon alá nyúlt és felemelt. Lábaimmal átkulcsoltam a derekát, kezeimet pedig a nyaka köré vezettem. Egy gyengéd mozdulattal letett az ágyra, közben pedig egy pillanatra sem váltunk el egymástól.

- Még mindig unalmas vagyok?- Vállt el tőlem
Fülembe suttogta szavait, amibe beleborzongtam. Hangjában az irónia és a akarat keveredtek.
- Igen.- Suttogtam
Mire Justin csak lesajnáló molyost húzott arcára. Nyakam oldalát végig lehelte, majd finomat szívni kezdte. Puha bőrömet égeti érintése, szinte ellenállhatatlan. Kezeivel a köntös kötőjével kezdett el babrálni.
- Justin!- Nyúltam kezéhez
- Unalmas vagyok?- Suttogta
- Unalmas.- Hazudtam
Abban a pillanatban mikor kimondtam Justin megrántotta az anyagot és ennek a mozdulatának köszönhetően csak egy francia bugyi maradt rajtam. Köldökömtől elindult és felfelé haladva mindenemet végig puszilta, mellemhez érve megállt, majd belemarkolt, mire felnyögtem. Melleimet kezdte el masszírozni, majd rám feküdve hirtelen megcsókolt. Nem tudok neki ellenállni...
- Még mindig unalmas vagyok?- Mosolyodott el
- Nem...- Motyogtam
- Csak ennyit akartam.- És ezzel ki is sétált a szobából

13 megjegyzés: